Tehdään yhdessä innostava lehti

into lehti

Kutsumme varsinaissuomalaiset yrittäjät tekemään uutta lehteä yhdessä kanssamme. Tehdään Innosta kiinnostava lehti kertomalla mielenkiintoisia tarinoita osaavista yrityksistä.

 

INTO-LEHTI ON VASTAUS ASIAKKAIDEMME TARPEISIIN. Olette kysyneet meiltä, miten te saisitte uutiset tuotteistanne ja palveluistanne paremmin esiin. Innon sivut on varattu teille.

Monet yritykset ovat kiinnostuneita sisältömarkkinoinnista. Puhutaan myös natiivimainonnasta. IAB Finlandin mukaan natiivimainonta on maksettua sisältömarkkinointia muissa kuin mainostajan omissa kanavissa. Yhtä kaikki kyse on kiinnostavasta sisällöstä, joka on hyödyllistä potentiaalisille asiakkaille.

Yli 30 vuotta ilmestynyt Varsinais-Suomen Yrittäjä -lehti on yrittäjän ammattilehti, jonka sisällössä paneudutaan bisnekseen ja sen kehittämiseen. Into-lehdessä puolestaan keskitytään kuluttajille suunnattuihin sisältöihin. Yrittäjä-lehden lukijat tarjoavat kuitenkin erittäin ostovoimaisen kuluttajakohderyhmän, joten hyödynnämme samaa jakelua. Into-lehdessä pääosassa ovat tuotteet ja palvelut kuluttajille.

 

MEDIASSA KEINOT JA MUODOT OVAT MONINAISET. Sisältöelementtien kaupallistaminen on yritysten mahdollisuus saada sanottavansa yleisön silmiin. Jos sisältö on hyödyllistä, kuluttajalle on sama, onko kyse mainonnasta vai toimituksellisesta sisällöstä. Silti on syytä erottaa journalistinen ja maksettu sisältö toisistaan.

Into-lehti näkyy paperilla, netissä ja somessa. Sisältömarkkinointia voi ja kannattaa tehdä monikanavaisesti. Hyvin tehty printtilehti on edelleen toimiva mainosväline, joka luetaan tarkkaan. Paperilehden tukena ovat www.into-lehti.fi -sivut, asiakkaamme omat nettisivut sekä Facebook, Twittter ja Instagram yhdessä.

Sisältömarkkinointi kannattaa suunnitella kuten muutkin liiketoiminnan osa-alueet. Sisältömarkkinoinnin suunnitteluun ja laadukkaan sisällön tuottamiseen saat apua väeltämme. Strategia määrittelee suuret suuntaviivat ja vuosikello kertoo, mitä tehdään milloinkin. Sisältömarkkinointi on pitkäjänteistä työtä.

Älä unohda seurantaa sisältömarkkinoinnista. Sisällöistä riippuen mittarina voi olla yrityksen tunnettavuus, ovipumpun liike, yhteydenotot, peukuttajat, sivukäynnit tai minkälaista aktiviteettia sitten havitteletkin asiakkailtasi.

 

Intoa ja menestystä toivottaen
Juha-Pekka Harju
päätoimittaja